• ایساکو
  • گام عملی سایپا و ایران خودرو برای جلب رضایت مشتریان

    تصویر روز: پس از اولتیماتوم وزیر صنعت به خودروسازان مبنی بر افزایش تولید، این کارخانه ها در پی جلب رضایت مشتریان خود هستند.
    به گزارش تصویر روز به نقل از شبستان، خودروسازان ایرانی پیش از کسب مجوز دولت دست به افزایش قیمت محصولات خود زدند و دولت نیز در واکنش به این اقدام به آن ها اولتیماتوم داد.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت در این زمینه هفته گذشته به کارخانه ها در ازای افزایش تولید اجازه گران کردن محصولاتشان را داد اما حالا خودروسازان می کوشند تا رضایت مشتریان خود را جلب کنند و در همین رابطه امروز هر کدام از این کارخانه ها اطلاعیه هایی صادر کرده اند.

    خودروسازی سایپا که به تازگی مدیرعامل خود را تغییر داده و یکی از ایران خودرویی های قدیمی را به عنوان مدیرعامل خود انتخاب کرده براساس اعلام روابط عمومی این نشست را روز شنبه ششم بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار  و مدیران ارشد این گروه به مشکلات و درخواست های مشتریان رسیدگی می کنند.

    این نشست در راستای تاکیدات وزیر محترم صنعت،معدن و تجارت برای پاسخگویی به مشکلات مشتریان برگزار می شود.

    علاوه براین، روابط عمومی ایران خودرو نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده که در راستای تکریم مشتریان، مدیران گروه صنعتی ایران خودرو از مشتریانی که مشکل دارند، دعوت کردند تا در نشستی مسایل خود را به صورت حضوری مطرح کنند.

    در این نشست مشکلات مشتریان شناسایی، بررسی و برای رفع آن اقدامات موثری صورت خواهد گرفت.

    نشست صمیمانه مدیران گروه صنعتی ایران خودرو با مشتریان از ساعت ۹ روز شنبه ششم بهمن ماه برگزار می شود و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد. محل برگزاری این نشست کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران – کرج (شهید لشگری) جنب بیمه و بانک پارسیان درب ۴ ایران خودرو است.

    این در حالی است که ایران خودرو در همین راستا و برای تعیین تکلیف مشتریان خود قیمت محصولاتش در حاشیه بازار را نیز اطلاع رسانی کرده است.

    طبق اعلام روابط عمومی این خودروسازی،‌ قیمت های حاشیه بازار مربوط به قیمت هایی است که در آن شرکت خودرو را با تحویل فوری به فروش می رساند و با قیمت های پیش فروش متفاوت است.

  • ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × سه =