• ایساکو
  • روابط‌عمومی‌ها نماینده مخاطبان در سازمان خود باشند

     

    تصویر روز: روابط‌عمومی‌ها نماینده مخاطبان در سازمان خود باشند روابط‌عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان اساسی سازمان می‌بایستی همواره در تلاش باشند تا به عنوان نماینده مخاطبان، از منافع آن‌ها در سازمان حمایت کنند.

    فرید میرموسوی مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی در دیدار با مسئولین ستاد برگزاری چهاردهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب افزود: متخصصان و فعالان روابط‌عمومی می‌توانند با بهره‌مندی از پیش زمینه‌ها و مطالعات متفکران علوم ارتباطات و علوم اجتماعی و با بررسی الگوهای مختلف، ضمن تشخیص محرک‌های رفتاری و نیز آشنا شدن با جنبه‌های آشکار و پنهان رفتار مخاطبان، نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های کلان ارتباطی خود با توجه به شناخت حاصل شده توسط این الگوها اقدام نمایند.
    وی ادامه داد: در روزگار مدرن امروز و با گسترش شیوه‌ها و ابزارهای نوین، هر سازمان و یا هر مخاطبی به عنوان ناظری بر کردارهای خویش و دیگران عمل می‌کند و این موضوع باعث آن شده تا تمامی فعالیت‌ها به دقت رصد و مورد قضاوت قرار گیرد.
    میرموسوی در ادامه و در خصوص یکی از موضوعات مهمی که موجب بهبود فعالیت روابط‌عمومی‌ها خواهد شد گفت: روابط‌عمومی‌ها می‌بایستی علاوه بر فعالیت‌های سازمانی، به عنوان نمایندگان مردم در سازمان فعالیت کنند و اگر بتوانند اعتماد مخاطبان را جلب کنند، افکار عمومی جامعه هدف در بیشتر فعالیت‌های به پشتیبانی از آن سازمان خواهند پرداخت و در مواجهه با مشکلات و کاستی‌های پیش‌رو تا حد امکان از آن حمایت خواهند کرد.
    مدیر روابط‌عمومی و اموربین‌الملل بیمه دی در انتهای این دیدار گفت: اگر افکار عمومی نسبت به فعالیت‌های یک سازمان نظر مساعدی نداشته باشند، موضع‌گیری‌های منفی مختلفی در بین مخاطبان آن سازمان شکل خواهد گرفت و این موضوع سبب می‌شود که کارکنان روابط‌عمومی ضمن صرف تمام وقت و انرژی خود در راستای بهبود تصویر سازمان و برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان، از انجام فعالیت‌های توسعه‌ای در حوزه فعالیت خود غافل شوند.
    لازم به ذکر است چهاردهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع «روابط‌عمومی بلاک‌چین، روابط‌عمومی بدون واسطه، امن و اعتماد آفرین» اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
    علاقمندان به این همایش می‌توانند با مراجعه به سایت www.prconference.ir و یا تماس تلفنی با شماره ۸۸۹۲۲۷۸۲ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

     

    فرید میرموسوی 

    مدیر روابط‌عمومی و اموربین‌الملل بیمه دی

  • ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × 4 =